Kwaliteit
We houden de kwaliteit van onze dienstverlening voortdurend hoog en waar nodig verbeteren we onze manier van werken. Onze werkwijze is beschreven in een Kwaliteitshandboek. Indien je dit wenst, kan je jouw procesbegeleider vragen om samen de procedures in te kijken op ons regiokantoor.
Het verbeteren van de kwaliteit kunnen we doen dank zij reacties en verbetervoorstellen die we krijgen van iedereen die met ons samenwerkt.
Het verbeteren van de kwaliteit kunnen we doen dank zij reacties en verbetervoorstellen die we krijgen van iedereen die met ons samenwerkt.
Collectieve Rechten en PlichtenDit zijn de regels en afspraken die we volgen in de samenwerking met al onze cliënten:
|
![]()
|
TevredenheidAl onze medewerkers doen hun werk steeds zo goed mogelijk.
Omdat we de tevredenheid over de processen en de samenwerking belangrijk vinden, bevragen we geregeld de tevredenheid. Een aantal reacties kan je hier vinden. Ben je tevreden en wil je ons dit ook laten weten? Stuur ons een mailtje via het contactformulier. |
![]()
|
KlachtenBen je toch niet tevreden?
Wil je weten wat je moet doen om een klacht in te dienen? Hier vind je de nodige informatie: |
![]()
![]()
|
PrivacyWe hechten veel belang aan jouw privacy en aan het veilig verwerken van jouw persoonsgegevens. Om je hierover goed te informeren hebben we een privacy-verklaring opgemaakt. Deze privacy-verklaring regelt de verwerking van jouw persoonsgegevens.
Door het doorgeven van jouw persoonsgegevens en e-mailadres op deze website of via een sollicitatie geef je jouw uitdrukkelijk akkoord me de privacy-verklaring en met de verwerking van jouw persoonsgegevens |
![]()
|
Missie, visie en waarden
In gesprek met de medewerkers en bestuurders werden de Missie, de Visie en Waarden herwerkt. Op 18.01.2018 werd de afgewerkte tekst goedgekeurd door de leden van de Raad van Bestuur.
|
![]()
|
